zondag 22 september 2013

Weekendje lopen

Vrijdagavond...lekker in de zetel zakken, filmke zien, wijntje erbij... Niks van dat alles, ik moest nog een traininkje doen. Pas rond 21u kan ik vertrekken dus goed verlichte wegen opzoeken is de boodschap. De goesting is er echt niet maar na 20 min opwarmen is daar niks meer van te zien. Het ging me goed af. Zaterdagavond: een wedstrijdje van 10 km wordt ingepland in de training, 5 km inlopen, 10 km wedstrijd (KOTK-Ekeren) en 5 km uitlopen. Ik wil de wedstrijd rustig lopen maar eenmaal het borstnummer opgespeld is, loop ik veel te snel. Het ging supergoed. 55 min is geen toptijd maar ik moest wel doseren om de 20 km fatsoenlijk af te werken. Met 46.27 heeft ook Raf een goede tijd neergezet. Het vele trainen merk je toch wel: je conditie gaat er echt op vooruit. Alleen je spieren en pezen durven opspelen, maar tot op heden zijn alle trainingen vrij goed te verteren voor het lichaam.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten