zaterdag 23 november 2013

We zijn startklaar

Vandaag zijn we toegekomen in Firenze.
Alles is vlotjes verlopen, nergens problemen met bagage of wat dan ook.
Firenze heeft wel een zeer korte landingsbaan: bij het landen plakte onze neus tegen de stoel voor ons...Het is trouwens een zeer kleine luchthaven, net buiten de stad.
Toen we overstapten in Munchen, merkten we dat er we met meerdere lopers op het vliegtuig richting Firenze zaten. En dat leidt dan toch weer tot een aangename nervositeit - iets in de zin van: nu komt het wel echt dichtbij.
Het hotel was snel gevonden, en dan inchecken voor de nodige formaliteiten voor de marathon. (nummer, wat promo-spullen en een leuk aandenken aan deze 30e marathon)
En dat is een belevenis op zich! Alles was goed georganiseerd, overal waren er vele standjes met dingen die op een of andere manier met lopen te maken hebben.
Ik kwam terecht in sfeer die ik nog nooit heb meegemaakt. Ik wist niet dat marathon zo'n big business was.
Maar leuk is het wel.
Nog wat pasta en water verorberd en dan terug naar het hotel voor de nodige rust.
We hebben nog een half uur losgelopen in deze (drukke) stad.
Ondanks de goede zorgen van een jonge kine is mijn kuit zeker nog niet in orde. Ik hoop dat ie het uithoudt morgen. Een toptijd zit er zeker niet in. Als ik de marathon uitdoe, zal ik al zeer tevreden zijn.
Pascale heeft de nodige zenuwpijntjes, maar ik denk dat ze morgen een knalprestatie gaat leveren. Alles is vrij goed verlopen en ze heeft zo goed als alle trainingen uitgevoerd.
Voor diegenen die ons willen volgen hierbij onze startnummers:
Pascale: F2132
Raf: 9224

Te volgen op: www.firenzemarathon.it   of   www.tds-live.com

En nu op zoek naar de laatste pastamaaltijd zonder alcoholconsumptie!
Raf

1 opmerking:

  1. Pascale en Raf, een heel dikke proficiat!
    Mooie tijd van Pascale, 10km/u, chapeau!
    Hopelijk niet te veel last gehad van uw kuit Raf?

    Patricia en Co

    BeantwoordenVerwijderen